Kalau Jodoh - Aidil Aziz Terima, Tak Dongeng Status Fasha

menangqq
Tidak mahu mengambil peduli kata negatif dilemparkan netizen yang mempersoal korelasi baiknya dengan Fasha Sandha hanya kerana perempuan itu ialah ibu tunggal dua cahaya mata, pelakon Aidil Aziz berkata bahawa semua itu bukanlah isu penting baginya.





Biarpun ramai mempertikaikan korelasi mereka, Aidil yang mula dikenali menerusi drama 'Saiful Nita' itu memberitahu yang beliau ingin menimbulkan Fasha Sandha sebagai seorang isteri.

Enggan menoleh ke belakang, Aidil, 31, berkata, tiada apa yang perlu dipertikai mengenai korelasi mereka, sebaliknya berharap semua pihak mendoakan yang terbaik untuk dirinya dan Fasha.

"Saya malas ambil peduli kata negatif yang mempertikai korelasi kami. Lebih baik saya memandang hari depan. Doakan yang baik buat kami dan insya-Allah, hingga masa nanti segala duduk kasus akan terlerai," katanya.

Mengakui selesa berkawan rapat, Aidil menyifatkan Fasha, 34, sebagai perempuan yang baik, berfikiran faktual dan sentiasa menyuntik kata semangat untuk beliau terus menggapai cita-citanya.

Klik untuk gambar besar


Aidil berkata, beliau juga sudah bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai suami kalau jodohnya sudah tersurat bersama pelakon itu.

"Pada usia 31 tahun, saya sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga. Justeru, saya kena bekerja keras dan fokus pada kerjaya. Jika ditakdirkan kami bertemu jodoh, saya terima," katanya.

Pasangan itu mula rapat apabila Aidil membintangi sitkom, Mamu Mami Gosip terbitan FS Creative Sdn Bhd yang dimiliki Fasha.

Gosip percintaan mereka semakin hangat diperkatakan apabila Aidil turut hadir pada majlis pelancaran drama, Syurga Yang Kedua yang dibintangi Fasha, biarpun tidak terbabit dalam naskhah itu.



Teka-teki korelasi mereka mula terlerai apabila Fasha pada ahad kemudian mengakui, Aidil ialah lelaki paling rapat dalam hidupnya selepas rakaman video kemesraan mereka di lapangan terbang tular di media sosial.

"Saya tidak mahu meletakkan korelasi kami sebagai bercinta kerana lebih selesa dengan terima berkawan. Saya belum bersedia untuk bercakap soal hati dengan lebih lanjut kerana kita tak tahu apa akan jadi pada masa akan datang.

"Tetapi apa yang boleh saya katakan, beliau ialah lelaki yang rapat dengan saya," tutur Fasha yang sudah dua tahun menjalani hidup sebagai ibu tunggal.

Sebelum ini, sebuah video mula tersebar memperlihatkan Fasha bersalaman dan mencium pipi Aidil dikala menjemput pelakon itu di lapangan terbang. Namun kedua pihak enggan memperlihatkan komen lanjut mengenai hal itu.


www.myartis.com / Sumber: Berita Harian


         ________________________

 Tidak mahu mengambil peduli kata negatif dilemparkan netizen yang mempersoal korelasi bai KALAU JODOH - AIDIL AZIZ TERIMA, TAK KISAH STATUS FASHA

Comments

Popular posts from this blog

Anak Dilahirkan Meninggal: Sempat Lihat Beliau - Nieyl Mentor

Bila Lawak 'Hamil' Remy Ishak Bikin Netizen Terhibur

Umum Isteri Hamil - Tauke Mohon Doa