Lama Menyepi - Shahir Bersama Erra Hiburkan Pesakit Mental

bandar domino
Selepas beberapa bulan hilang dari radar industri hiburan selepas tamatnya pentas final AF Megastar Oktober lalu, penyanyi Shahir dilihat muncul menciptakan persembahan di hadapan pesakit mental.





Shahir tidak keseorangan apabila ditemani pelakon populer Erra Fazira bagi bersama menghiburkan pesakit-pesakit di wad psikiatri dan Pusat Kesihatan Mental (Mentari) Hospital Selayang.

Pasangan tersebut menyertai kunjungan Persatuan Sokongan dan Kesedaran Penyakit Mental (Miasa) sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri pada 27 Jun lalu.

Menerusi satu video yang dimuatnaik agensi Badan Bukan Kerajaan itu, kedua-dua selebriti berkenaan menghabiskan masa dengan beramah mesra dan memberikan beberapa buah lagu raya kepada pesakit-pesakit di wad berkenaan.

Erra tampil manis dengan berbaju kurung berwarna hijau, manakala Shahir berjaket hitam.

Klik untuk gambar besar


Dalam satu kenyataan di laman sosial, pihak Mentari mengucapkan terima kasih kepada Erra dan Shahir yang sudi meluangkan masa bersama mereka.

"Kami amat bertuah pada tahun ini mendapatkan kunjungan daripada pihak Miasa Malaysia bagi meraikan hari raya bersama pesakit-pesakit pada 27hb Jun yang lepas.

"Pihak Mentari mewakili seluruh Jabatan Psikiatri Hospital Selayang mengucapkan jutaan terima kasih kepada Miasa kerana sudi meluangkan masa gotong royong pesakit di wad psikiatri.

"Para pesakit kami amat besar hati mendapatkan kunjungan artis populer tanah air iaitu Erra Fazira dan Shahir.



"Terukir di wajah mereka senyuman yang lapang dada apabila sanggup gotong royong mendendangkan lagu raya serta mendapatkan hadiah daripada Miasa.

"Semoga segala perjuangan murni pihak MIASA dalam memberi kesedaran ihwal duduk kasus mental dipermudahkan serta diberkati," tulisnya.

Erra dan Shahir selama ini digosipkan sedang bercinta namun hubungan itu masih lagi menjadi tanda tanya.

Dalam pada itu, Erra tidak menafikan Shahir ada berkunjung ke rumahnya untuk beraya pada awal Syawal lalu.




















www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

 Selepas beberapa bulan hilang dari radar industri hiburan selepas tamatnya pentas final A LAMA MENYEPI - SHAHIR BERSAMA ERRA HIBURKAN PESAKIT MENTAL

Comments

Popular posts from this blog

Anak Dilahirkan Meninggal: Sempat Lihat Beliau - Nieyl Mentor

Bila Lawak 'Hamil' Remy Ishak Bikin Netizen Terhibur

Umum Isteri Hamil - Tauke Mohon Doa