Pusat Tahfiz - Ustaz Kazim Mahu Jual Selepas Ceramah 'Disekat'

agen poker online terpercaya
Peceramah bebas terenal, Ustaz Kazim Ilias dalam kemaskini terbaru menerusi Facebook gres baru ini, mendakwa ada perjuangan dari pihak tertentu yang mahu menyekat dia dari terus memperlihatkan ceramah.





Ia sekaligus menjejaskan peruntukan untuk sentra tahfiz itu yang selama ini bergantung kepada bayaran hasil ceramah beliau.

Ustaz Kazim menyatakan hasrat untuk melepaskan atau menjual Kompleks Darul Barakah yang menjadi sentra tahfiz kendalian dia selama ini.

Klik untuk gambar besar


"Pembiayaan sekolah ini yaitu dari hasil kuliah dan ceramah aku setiap hari Kalau ada perjuangan menyekat ceramah bagaimana aku ingin meneruskan sekolah yang memerlukan dana yg besar.

"Setiap hari memikir dan susah hati nasib pelajar pelajar daripada anak yatim, warga emas sehinggalah muallaf yang menetap dan mencar ilmu di sini. Kalau aku tak bisa lagi aku minta maaf banyak banyak," tulis Ustaz Kazim.

Pusat tahfiz itu sekarang ditawarkan kepada sesiapa yang berminat dengan harga permulaan RM5,000,000 yang pastinya boleh dirunding. Penceramah itu juga menghargai sebarang dukungan lapang dada untuk meneruskan operasi sentra tahfiz itu.




www.myartis.com / Sumber: Rotikaya


         ________________________

 Ustaz Kazim Ilias dalam kemaskini terbaru menerusi Facebook gres baru ini PUSAT TAHFIZ - USTAZ KAZIM MAHU JUAL SELEPAS CERAMAH 'DISEKAT'

Comments

Popular posts from this blog

Anak Dilahirkan Meninggal: Sempat Lihat Beliau - Nieyl Mentor

Bila Lawak 'Hamil' Remy Ishak Bikin Netizen Terhibur

Lama Menyepi - Shahir Bersama Erra Hiburkan Pesakit Mental